2014. március 20., csütörtök

Hogyan fessünk ecsettel kekszre

Hogyan fessünk kekszre egyszerűen!
Néhány gyakorlati tanács amivel megkönnyítem a festést!






A téma nem csak engem foglalkoztat! :-)
Ezért úgy gondoltam megosztom veletek az eddig olvasott tudásanyagot. nagyon egyszerű, apró trükkök és tényleg szép lesz a végeredmény.

Lássunk is hozzá!

1. Nagyon fontos, hogy a keksz legyen teljesen hideg! Langyos kekszre cukormázat tenni egyenlő az öngyilkossággal! ELFOLYIK a máz!
2. A cukormázat hagyjuk teljesen megszáradni a kekszen! Ismét fontos része a díszítésnek, mert a félig megszáradt mázon elfolyik a festék, másrészt belenyúlsz a mázba és ottmaradt a kezed nyoma, bár nem hiszem hogy ez lenne a cél:-)
3. Festékek! Sok blog és számomra nagy tudású lány, asszony írja le a festékekről a véleményét. Általában a wilton alkalmatlannak tartják a festésre, javasolják az Americolort vagy a SugarFlairt.  Hígítani mindenképpen szükséges!
Választhatsz az alkohol, aroma és a víz között. Az alkohol előnye a gyors párolgás, könnyebben szárad a kész mű. De a másik kettő változat is jól működik.
4. Ecsetek! Azt hiszem egy életre megtanultam, hogy az eszközökön múlik szinte minden! Én az írószerben vásároltam, mondhatni szinte a legolcsóbb ecseteket....háááát nem igazán jók! Sőőőőt! A hegyes ecset elnyomódik, lapos ecset nincs..... Érdemes beruházni profi ecsetkészletre, ha nem csak egy lakalommal , kísérletként kezdesz festeni.
5. Végül a legfontosabb! :-) TÜRELEM és GYAKORLÁS! Ez a kettő összetevő a legfontosabb! Minden megtanulható!

Videós segítségért kattints ide! 


Kép forrása: http://snargblog.blogspot.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Affilate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...